بررسی کاشت مو بدون خونریزیPosted by On اکتبر 20, 2019

امتیاز دهی کاربران
( رای)

بررسی کاشت مو بدون خونریزی

یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی در بین آقایان، عمل زیبایی کاشت مو می باشد. زیرا همانطور که میدانید یکی از تاثیرگذارترین فاکتورها در زیبایی و جذابیت چهره آقایان، داشتن موهایی سالم و پرپشت بوده اما بسیاری از افراد  با وارد شدن به دوران میانسالی شاهد ریزش موها خود خواهند بود.

در این زمان عمل زیبایی hair transplant به کمکشان خواهد آمد. در واقع پیوند مو روشی درمانی برای ترمیم موهای از دست رفته شما خواهد بود. برای بازگردانی موهایی که دچار ریزش شده اند، از فولیکول های اصلی شخصی که دچار ریزش مو شده است، استفاده خواهد شد.

بررسی کاشت مو بدون خونریزی

برای پیوند مو بیشتر از فولیکول های مو در ناحیه پشت و کناره سر استفاده خواهد شد. این نواحی به دلیل مقاومت در برابر ریزش مو نسبت به سایر نقاط سر کمتر دچار ریزش و خالی شدن سر می شوند.

یکی از نکات مثبت عمل زیبایی کاشت مو طبیعی نسبت به سایر روش ها و درمان های زیبایی برای ترمیم موهای از دست رفته این است که  به دلیل استفاده از موهای طبیعی فرد، قابل رنگ و کوتاهی خواهد بود.

با تمامی این مزیت ها بسیاری از افراد نگران درد و خونریزی ناشی از عمل زیبایی hair transplant خواهند بود. اگر شما نیز از همین افراد می باشید،  امید است با مطالعه این مقاله نگرانی تان از بین رود.

آیا کاشت مو بدون خونریزی امکان پذیر است؟

یکی از نگرانی های افراد در ابتدای هر درمان زیبایی و یا عمل های زیبایی، درد و خونریزی و پس از آن مدت زمان دوران نقاهت ناشی از آن درمان خواهد بود.

در واقع درد یکی از فاکتورهای هر درمان و یا عمل زیبایی خواهد بود اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی  و استفاده از زیبایی شناسی بسیاری از درمان های زیبایی و عمل های جراحی که قبلا با دردی زیادی همراه بودند، امروز آسان شده و درد ناشی از آنها از بین رفته است.

بررسی کاشت مو بدون خونریزی

با این حال آیا عمل زیبایی پیوند مو بدون درد و خونریزی وجود دارد؟

این سوال ممکن است در ذهن  بسیاری از افراد که قصد انجام hair transplant  را دارند، نقش بگیرد اما باید توجه داشته باشید که تهاجم کلی و نوع کاشت مو طبیعی نیز  در درد ناشی از پیوند مو تاثیرگذار است.

همه چیز درباره کاشت مو

قبل از انجام عمل زیبایی کاشت مو، پزشک متخصص hair transplant یک مرور کلی از آنچه ممکن است برای شما اتفاق بیفتد و تغییر ظاهر شما پس از پیوند مو ارائه می دهد.

در این روش برای تجربه کاشت مو بدون درد و خونریزی پزشک متخصص میتواند زیبایی شناسی را بکار برد تا کاشت مو طبیعی شما را بدون وقفه در تمام عملیات انجام دهد.

بیشتر افرادی که از این روش درمان استفاده کرده اند، از نتایج راضی بوده و هیچ شکایتی نداشتند اما توجه داشته باشید که هر فرد با فردی دیگر متفاوت می باشد در نتیجه تجربه هر کس با شخص دیگر نیز متفاوت خواهد بود.

در نتیجه با توجه به استفاده پزشک پیوند مو از زیبایی شناسی، درباره درد ناشی از کاشت مو نگران نباشید. زیرا hair transplant دردی نخواهد داشت. پس از اتمام عمل زیبایی کاشت مو طبیعی کافی است تا استراحت کرده و از نتایج حاصله و تغییر ظاهر خود لذت ببرید.

زخم ها و خون ریزی پس از کاشت مو تا چه حد عادی است؟

یکی از دغدغه های افراد برای انجام عمل زیبایی کاشت مو، خونریزی پس از hair transplant خواهد بود. وقتی حرف از عمل زیبایی پیوند مو بدون خونریزی وسط می آید، در واقع منظور خونریزی بسیار کم و ناچیز خواهد بود. زیرا خونریزی یکی از فاکتورهای عمل های زیبایی می باشد.

بسیاری از بیماران زمانی که تحت عمل زیبایی hair transplant قرار می گیرند شاهد خونریزی در ناحیه گیرنده و اهدا کننده فولیکول های سر خود خواهند بود.

بررسی کاشت مو بدون خونریزی

این واکنش طبیعی بوده و به عنوان بخشی از مراحل درمان و بهبودی پیوند مو خواهد بود.

شما ممکن است شاهد خونریزی ناشی از hair transplant در شب پس از انجام کاشت مو و یا چند روز پس از آن باشید. در بیشتر مواقع تنها با فشار وارد کردن به مدت 15 دقیقه خونریزی متوقف خواهد شد.

با یاد داشته باشید که ممکن است خونریزی تا 2 هفته ادامه داشته باشد در نتیجه مشاهده خون تا 2 هفته عادی خواهد بود.اگر قادر به بند آوردن خون با فشار و استراحت نمی باشید، با پزشک خود تماس حاصل فرمایید.

همچنین در 1 تا 3 روز اول پس از عمل زیبایی کاشت مو طبیعی ممکن است شاهد ریزش مو های خود باشید. نگران نباشید زیرا از دست دادن تعدادی از فولیکول های کاشته شده طبیعی بوده و جزء دوران بهبودی به حساب خواهد آمد.

بهترین سن کاشت مو در آقایان چقدر است

درباره زخم ایجاد شده از پیوند مو نیز باید گفت که پس از گذشت تقریبا 10 روز پوست سر شما باید از زخم ها پاک شده باشد و هیچ گونه زخمی بر سر شما وجود نداشته باشد. در این زمان خواهید توانست به محل کار خود بازگشته و شروع به کار نمایید.

بخیه های ناحیه اهدا کننده پوست سر نیز باید بعد از گذشت 10 الی 14 روز برداشته شوند. نگران جای زخم های ناشی از hair transplant نیز نباشید زیرا زخم ها از بین رفته و از سر شما محو خواهند شد.

تاثیر مهارت پزشک در جلوگیری از خونریزی حین کاشت مو

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل در نتیجه نهایی عمل زیبایی کاشت مو طبیعی، مهارت و تجربه کافی پزشک مربوطه در hair transplant خواهد بود.

تمرین، تکرار و مهارت پزشک در نتیجه نهایی حاصل از پیوند مو قابل مشاهده خواهد بود. یعنی هرچه تجربه پزشک بالاتر باشد، عمل زیبایی کاشت مو طبیعی موفقیت آمیز تر خواهد بود.

بررسی کاشت مو بدون خونریزی

همانطور که میدانید برای کاشت مو از روش FUE و یا DHI که روش های دقیقی بوده و به تکرار و پشتکار فراوان پزشک نیازمند است، استفاده خواهد شد. برای انجام hair transplant نیاز به ساعت ها تلاش و پشتکار پزشک بوده و نباید که هیچ از یک بیماران به عنوان یک موضوع تجربی انتخاب شوند.

در نتیجه اگر پزشکی تسلط کافی بر عمل زیبایی hair transplant نداشته باشد، نتیجه عمل زیبایی پیوند مو مورد انتظار بیمار نخواهد شد و بیمار علاوه بر نتیجه ظاهری نامطلوب، درد و خونریزی زیادی را متحمل خواهد شد.

یکی از دلایل مهم انتخاب پزشک کاردان و با تجربه برای انجام عمل زیبایی کاشت مو طبیعی، شناسایی نسبت دهنده ناحیه گیرنده و اهدا کننده فولیکول مو خواهد بود.

اگر پزشک با نسبت بین ناحیه گیرنده و اهدا کننده آشنا نباشد، به نظر میرسد که قسمت های وسیعی از موهای ناحیه تحتانی پوست سر، نازک شده و یا دچار ریزش شده است.

زمانی که به دنبال یک پزشک متخصص خوب برای انجام عمل زیبایی کاشت مو می باشید، باید تنها تجربه پزشک را ملاک خود قرار دهید نه هزینه، کلینیک  یا هر چیز دیگری را!!!

سن مناسب برای عمل کاشت مو

برای انتخاب پزشک به نکات زیر توجه فرمایید

• فقط یک جراح دارای مجوز را انتخاب نمایید.
  • سابقه انجام hair transplant موفقیت آمیز را تاکیده کرده و نمونه کارهای انجام شده توسط وی را ببینید.
  • نظرات بیماران درباره وی را مطالعه نمایید.

تاکید بر انتخاب درست پزشک به دلیل جلوگیری از ضرر مالی و جانی خود بیمار خواهد بود زیرا امروزه کاشت مو بدون درد و خونریزی انجام خواهد شد در حالی که با گزینش نامناسب،  بیمار درد و خونریزی ناشی از پیوند مو را تجربه خواهد کرد.

کاشت مو طبیعی بدون درد و خونریزی

بسیاری از افراد قبل از انجام عمل زیبایی کاشت مو، درباره چگونگی انجام hair transplant  و روش های انجام پیوند مو تحقیق خواهند کرد. اما به دلیل کمترین مداخله پزشکی، روش   FUE یکی از راحت ترین و بی خطرترین روش های کاشت مو طبیعی خواهد بود.

در طی انجام عمل زیبایی کاشت مو به روش FUE بی حسی موضعی به پوست سر تزریق خواهد شد تا در هنگام پیوند مو هیچ گونه دردی حس نکنید.

بررسی کاشت مو بدون خونریزی

برای تزریق این بی حسی های موضعی تنها دردی معادل نیش مورچه حس خواهید کرد. همچنین برای خارج کردن فولیکول ها از 10 تا 20 تزریق اضافی در ناحیه اهدا کننده استفاده خواهد شد تا هیچ گونه دردی احساس نشود.

سپس سوراخ و یا شکاف هایی در ناحیه گیرنده با توجه به تعداد مورد نظر فولیکول ها، ایجاد خواهد شد و پس از آن مراحل hair transplant  آغاز خواهد شد.

به پزشک متخصص کاشت مو طبیعی خود اعتماد کرده و نگران درد و خونریزی ناشی از پیوند مو نباشید زیرا حتما پزشک منتخب شما راه حلی برای از بین بردن درد و خونریزی خواهد داشت.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی هلیا ” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت کاشت مو خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02122819418 تماس بگیرید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران