آیا درد لیپوماتیک قابل تحمل استPosted by On نوامبر 4, 2019

امتیاز دهی کاربران
( رای)

آیا درد لیپوماتیک قابل تحمل است

لیپوماتیک ” یک عمل جراحی است که از یک روش مکش برای از بین بردن سلول های چربی زائد از نواحی خاص بدن مانند شکم، باسن، ران، باسن، بازوها و یا گردن استفاده می کند. عمل زیبایی پیکرتراشی همچنین می تواند باعث شکل دادن و کانتور این مناطق شود.

معمولا افرادی که از روش هایی مانند کاهش وزن و ورزش کردن برای رفع چربی زائد در این نواحی نتیجه ای نگرفته اند به فکر انجام لیپوماتیک می افتند.

آیا درد لیپوماتیک قابل تحمل است

البته مواردی مانند اینکه آیا درد لیپوماتیک برای آن ها قابل تحمل خواهد بود یا خیر نظر آن ها را درباره انجام پیکرتراشی تحت تاثیر قرار می دهد. در این جا به این مورد به طور مفصل پرداخته شده است.

اگر قصد انجام لیپوماتیک را دارید، قبل از انجام این عمل زیبایی باید بدانید که lipomatic نمی تواند روشی مناسبی برای کاهش وزن باشد و تنها می تواند به فرم دادن بدن با حذف سلول های چربی زائد بدن کمک کند.

بنابراین اگر قصد دارید عمل پیکرتراشی را به عنوان روشی برای کاهش وزن انجام دهید، عمل زیبایی لیپوماتیک نمی تواند روشی مناسبی برای شما باشد.

در صورتی که lipomatic مناسب شما نباشد نه تنها نمی توانید نتیجه دلخواه خود را از انجام عمل جراحی بگیرید بلکه حتی ممکن است شما بعد از انجام لیپوماتیک با عوارض جانبی بعد از انجام عمل زیبایی هم رو به رو شوید.

آیا لیپوماتیک عملی دردناک محسوب می شود؟

از سوالات رایج در این زمینه این است که ” عمل لیپوماتیک چند ساعت به طول می انجامد ” و چه اندازه درد دارد؟ برای اینکه بدانید انجام عمل جراحی پیکرتراشی با درد همراه است یا خیر باید از چگونگی انجام lipomatic آگاهی داشته باشید. برای انجام لیپوماتیک در ابتدا پزشک یک جلسه مشاوره ای قبل از انجام عمل جراحی پیکرتراشی برای شما می گذارد.

مشاهده مطلب
عمل لیپوماتیک چند ساعت به طول می انجامد؟

آیا لیپوماتیک عملی دردناک محسوب می شود؟

در این جلسه مشاوره پزشک متخصص زیبایی بررسی هایی بر روی آزمایشاتی که شما باید قبل از lipomatic انجام دهید و سابقه پزشکی شما انجام می دهد تا اطمینان یابد که شما فرد مناسبی برای انجام لیپوماتیک هستید و بعد از انجام پیکرتراشی با مشکلی مواجه نخواهید شد.

سپس بعد از بررسی های گفته شده پزشک متخصص زیبایی بدن شما را بررسی می کند و نواحی را که دارای سلول های چربی زائد است با علامت دایره بر روی بدن شما مشخص می کند تا بتواند راحت تر لیپوماتیک شما را انجام دهد.

سپس بعد از علامت گذاری بر روی نواحی که دارای سلول های چربی زائد است لیپوماتیک شما را آغاز می کند. پزشک متخصص در ابتدا کار با توجه به اندازه سطح و تعداد نواحی بیهوشی به صورت موضعی و یا عمومی را انجام می دهد.

سپس برای انجام لیپوماتیک یک لوله باریک به نام کانولا را وارد قسمت زیر پوست بدن شما در ناحیه علامت زده شده می کند. با ایجاد تکان هایی در لوله کانولا سلول های چربی زائد را از بدن شما جدا می کند و بعد از آن سلول های چربی جدا شده را با مکشی که در لوله کانولا وجود دارد از بدن شما خارج می کند.

بنابراین به دلیل تکان ها و فشار هایی که توسط لوله کانولا در طی عمل زیبایی پیکرتراشی به بدن وارد می شود می توان گفت که عمل جراحی لیپوماتیک ممکن است با درد همراه باشد و شما در حین انجام lipomatic درد را احساس کنید.

تصورات اشتباه درباره درد لیپوماتیک

طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که تصورات غلطی که درباره عمل جراحی لیپوماتیک وجود دارد به این گونه که است اغلب مردم فکر می کند انجام lipomatic ممکن است به دلیل روش انجام شدن آن با درد و عوارض زیادی همراه باشد.

عمل لیپوماتیک ران و تناسب اندام

تصورات اشتباه درباره درد لیپوماتیک

اما در واقع به این گونه نیست. عمل زیبایی لیپوماتیک به عنوان روشی ایمن تر و بدون درد تر نسبت به دیگر روش های حذف سلول های چربی زائد مانند لیپوساکشن شناخته شده است.

همانطور که گفته شد احساس کمی درد در حین انجام عمل زیبایی لیپوماتیک به دلیل روش انجام شدن lipomatic طبیعی است؛ اما اکثر پزشکان متخصص زیبایی برای جلوگیری از همین مقدار کم درد، همانطور که گفته شد بسته به اندازه و تعداد نواحی ماده بیهوشی به صورت موضعی و یا عمومی به بدن شما تزریق می کنند.

تا شما در حین انجام عمل پیکرتراشی دردی را احساس نکنید؛ بنابراین تصور این که میزان درد لیپوماتیک بسیار زیاد است تصور نادرستی است. تنها در صورتی می تواند درست باشد که شما فرد مناسبی برای انجام lipomatic نبوده باشید.

در این صورت انجام عمل جراحی لیپوماتیک برای شما مشکل ساز خواهد بود و درد زیادی را باید در حین عمل و بعد از انجام عمل زیبایی پیکرتراشی تحمل کنید.

جلوگیری از درد حاصل از لیپوماتیک توسط پزشک

همانطور که گفته شد lipomatic به عنوان عملی ایمن و کم درد شناخته شده است. اما ان در صورتی است که عمل جراحی لیپوماتیک به درستی انجام شود. تنها در صورتی می تواند عمل زیبایی پیکرتراشی به درستی انجام شود که توسط فردی متخصص و با تجربه انجام شود.

در غیر این صورت ممکن است فرد غیر متخصص به طور نادرستی lipomatic را انجام دهد یا نتواند مقدار درستی از سلول های چربی زائد را از بدن شما خارج کند.

جلوگیری از درد حاصل از لیپوماتیک توسط پزشک

در این صورت نه تنها بدن شما به فرم دلخواه شما نمی رسد بلکه ممکن است لیپوماتیک شما به دلیل نادرست انجام شدن با درد زیادی همراه باشد.

یکی از روش هایی که پزشکان متخصص برای جلوگیری از بروز درد در هنگام انجام عمل جراحی لیپوماتیک به کار میبرند، همانطور که گفته شد تزریق ماده بی حسی قبل از انجام عمل زیبایی پیکرتراشی به صورت موضعی و یا عمومی است.

مشاهده مطلب
آمادگی های لازم برای عمل لیپوماتیک چیست ؟

اما معمولا پزشکان متخصص زیبایی راهکار هایی مانند انجام نکات مراقبتی قبل از انجام عمل لیپوماتیک، داشتن آمادگی برای انجام عمل جراحی و انجام نکات مراقبتی بعد از انجام lipomatic را به بیمار خود توصیه می کنند.

در پایین برخی از این نکات کاربردی برای جلوگیری از درد حین و یا بعد از انجام lipomatic که اکثر پزشکان متخصص زیبایی آن ها را برای کسانی که قصد انجام لیپوماتیک را دارند توصیه می کنند، گفته شده است.

1. بسته به اینکه چه قسمت هایی از بدن شما نیاز به عمل پیکرتراشی دارد، ممکن است مدت زمان طولانی تری لازم باشد که در بیمارستان بمانید. ولی در بعضی از مواقع بعضی از مراحل در مراکز زیبایی به صورت سرپایی قابل انجام است و نیاز به استراحت زیادی ندارد.
  2. در مورد هر نوع دارویی که مصرف می کنید قبل از انجام lipomatic با پزشک خود در میان بگذارید و طبق تجویز پزشک متخصص مصرف دارو ها را ادامه دهید.
  3. تمام داروهای تجویز شده، از جمله قرص های درد را مصرف کنید.
  4. لباس های فشرده سازی توصیه شده توسط پزشک متخصص زیبایی را بپوشید.
  5. بر اساس توصیه پزشک، زهکش ها را در محل خود نگه دارید.
  6. استراحت کنید.
  7. مایعات به مقدار زیاد بنوشید.

از مصرف نمک تا حد امکان جلوگیری کنید.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی هلیا ” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت لیپوماتیک  خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02122819418 تماس بگیرید.

کاشت مو و ابرو در این کلینیک توسط پزشک مطرح کشور دکتر حمیدرضا خراسانی صورت می گیرد

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران