بلفاروپلاستی با پلاسما جت (ماندگاری، نتیجه و هزینه ۱۴۰۳)

بلفاروپلاستی با دستگاه پلاسما جت چگونه انجام می شود؟

یکی از عمل‌های زیبایی که این روزها توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند بلفاروپلاستی پلک بالا و پلک پایین است. اما برخی از افراد به دلیل ترس و یا محدودیت‌هایی که دارند امکان انجام عمل‌ بلفاروپلاستی را به صورت تهاجمی ندارند. برای این دسته از افراد می‌توان روش بلفاروپلاستی با پلاسما جت را پیشنهاد داد. پلاسما جت برای پف زیر چشم مناسب است و در کلینیک‌های زیبایی توسط دستگاهای مخصوص این کار انجام می‌شود. در نتیجه کاندیدهای انجام آن بدون ترس از ایجاد برش و بخیه می‌توانند به نتیجه مطلوب خود برسند.

در صورت تمایل به درمان مشکل افتادگی پلک به کمک بلفارو پلاستی می‌توانید به کلینیک تخصصی هلیا مراجعه کرده و از خدمات دکتر خراسانی بهره ببرید. همراه ما باشید تا با هر آنچه که قبل از انجام بلفاروپلاستی با پلاسما جت نیاز دارید در این مقاله آشنا شوید.

اینفوگرافی بلفاروپلاستی با پلاسما جت

منظور از بلفاروپلاستی با پلاسما جت چیست؟

چشم‌ها دارای پوستی حساس و نازک هستند که در دراز مدت چروکیده و افتاده خواهند شد. عمل بلفاروپلاستی با پلاسما جت می‌تواند یکی از بهترین درمان‌ها برای پوست‌های افتاده و کشیده شده اطراف چشم باشد. از آنجایی که پوست‌ اطراف چشم و پلک‌ها دارای فعالیت انقباضی بسیاری در طول شبانه روز هستند، به تدریج دچار چروک‌های پوستی و افتادگی‌هایی خواهند شد. در حال حاضر، از روش‌های نوین برای ایجاد زیبایی در چشم‌ها و درمان این عارضه‌ها استفاده می‌شود. یکی از این روش‌ها را می‌توان بلفاروپلاستی نامید.

بلفاروپلاستی با پلاسما جت

در واقع این عمل نوعی جراحی پلک است که در پلک‌های بالا و پایین چشم انجام می‌شود و به برداشتن پوست‌های اضافی و افتاده پلک و یا پف‌هایی که در پایین و بالای چشم هستند، کمک خواهد کرد. این نقاط برآمده به دلیل تجمع چربی و پوست‌های اضافی پلک ایجاد شده‌اند. به همین دلیل در صورتی که عمل پلک انجام نشود، می‌توانند آسیب‌های بینایی را برای افراد ایجاد کنند.

منظور از بلفاروپلاستی با پلاسما جت چیست؟

مراقبت نکردن از پوست، خستگی‌های پوستی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استفاده نکردن از مرطوب‌کننده‌ها و کرم دور چشم، مصرف مواد مخدر و رژیم غذایی ناسالم می‌توانند این عارضه را در پلک‌ها و اطراف چشم فرد ایجاد کنند. از آنجایی که پوست دارای خاصیت ارتجاعی است، به مرور زمان خاصیت خود را از دست می‌دهد و همین اتفاق باعث تجمع پوست‌های اضافی در اطراف چشم می‌شود. با انجام بلفاروپلاستی با پلاسما جت می‌توانید تا حدود زیادی این اختلال پوستی را از بین ببرید و پوستی جوان و با نشاط در اطراف چشم‌های خود داشته باشید.

بلفاروپلاستی با پلاسما جت چگونه انجام می شود؟

روش‌های جدید جراحی پلک که توسط بلفاروپلاستی انجام می‌شود، می‌تواند نتایج ماندگاری را برای افراد ایجاد کند. در واقع با جراحی پلک به روش‌ها و متد‌های جدید، ایجاد عوارض احتمالی بعد از بلفاروپلاستی به حداقل می‌رسد. یکی از این روش‌ها، استفاده از پلاسما جت بجای جراحی پلک است. می‌توان گفت که پلاسما جت نوعی تکنولوژی پیشرفته است که به جای جراحی در چشم، استفاده می‌شود. پلاسما در واقع نوعی گاز است که به صورت تخلیه الکتریکی برای از بین بردن چروک و افتادگی‌های پلک استفاده خواهد شد. پلاسما جت با ایجاد گرما در سلول‌های پوست، می‌تواند چروک‌های چشم و بافت‌های اطراف آن را تحت تاثیر قرار دهد. در این روش، پوست شُل و افتاده، دوباره محکم می‌شود.

مراحل انجام بلفاروپلاستی با پلاسما جتمزایانتایج نهایی
آماده کردن فرد برای شروع کار با اعمال بی‌حسی در پلک‌هاغیر تهاجمی بودننتایج مثبت حاصل بلافاصله بعد از عمل قابل رویت است. البته نتایج نهایی که بیمار شاهد آن خواهد بود حدود ۲ الی ۴ هفته بعد رخ می‌دهد
تنظیم دستگاه پلاسما جت توسط اپراتور یا پزشک متخصص متناسب با شرایط مراجعه کنندهایجاد نتایج قطعی
اعمال پلاسما تراپی بر روی پلک توسط دستگاهماندگاری بالا
راهنمایی فرد در خصوص مراقبت‌های مورد نیاز بعد از پلاسما تراپی و ترک کلینیکعدم نیاز به بیهوشی
عدم مشاهده عوارض جانبی شدید و آزار دهنده
داشتن دوره نقاهت بسیار کوتاه
هزینه پایین در مقایسه با عمل‌های بلفاروپلاستی تهاجمی

بلفاروپلاستی با پلاسما جت چگونه انجام می شود؟

در واقع این فناوری از آنجایی که نسبت به جراحی پلک دارای فواید بسیاری است، می‌تواند به صورت سرپایی و بدون ایجاد برش و زخم در اطراف پلک‌ها انجام شود. معمولاٌ بلفاروپلاستی از طریق پلاسما جت دارای دوران نقاهت بسیار اندکی است و عوارض بیهوشی در این روش وجود ندارد زیرا بی‌حسی موضعی برای بلفاروپلاستی از طریق پلاسما اعمال می‌گردد.

نحوه کار دستگاه پلاسما جت به این صورت است که منبع انرژی گرمایی الکتریکی با ولتاژ بالا با فاصله اندکی از پوست پلک، باعث افزایش فشار الکتریکی شده و سلول‌های پوستی را تحریک می‌کند تا با کلاژن‌سازی بیشتر، چین و چروک‌های پوستی را از بین ببرند و پوست را محکم کنند.

برای اطلاع از هزینه بلفاروپلاستی خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملاٌ رایگان از طریق شماره ۰۲۱۷۹۵۴۷ در ارتباط باشید. و هچنین از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۱۲۲۵۰۲۰۵۰ تمامی سوالات خود در رابطه با بلفاروپلاستی و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

آیا بلفاروپلاستی با پلاسما جت دائمی است؟

تکنیک سفت کردن پوست از طریق بلفاروپلاستی با بی حسی می‌تواند با استفاده از روش پلاسما صورت گیرد. این روش در بلفاروپلاستی یکی از بهترین روش‌هایی است که با کمترین عوارض همراه خواهد بود.

در واقع بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین به واسطه پلاسما، نوعی درمان است که چین و چروک‌های پوستی را برای مدت زیادی از بین می‌برد. لازم است بدانید جراحی پلک نیز نوعی عمل زیبایی است که در صورت رعایت نکردن مراقبت‌های پوستی، نتیجه و اثر خود را از دست خواهد داد. با این وجود، روند ماندگاری بلفاروپلاستی با پلاسما را می‌توان مرتبط به عوامل مختلفی همانند افزایش سن، مراقبت از پوست چشم، خسته نکردن زیاد چشم‌ها، تغذیه و … دانست. با این وجود عمل پلک با پلاسما می‌تواند دارای ماندگاری طولانی باشد.

آیا بلفاروپلاستی با پلاسما جت دائمی است؟

آیا بلفاروپلاستی با پلاسما جت دردناک است؟

از آنجایی که بلفاروپلاستی از طریق پلاسما جت می‌تواند به راحتی و بدون ایجاد هیچگونه علائم دردناکی انجام شود، هر روزه عده بیشتری از افراد برای انجام جراحی پلک با پلاسما از خود اشتیاق نشان می‌دهند. با توجه به اینکه پلاسما جت دستگاهی است که از طریق الکترود‌ها به درمان چین و چروک و ضایعات پوستی می‌پردازد، دارای طرفداران زیادی است.

در این روش، از ایجاد بریدگی برای برداشتن چربی‌های اضافی دور چشم خبری نیست زیرا جریان الکتریکی می‌تواند فیبروبلاست‌های پوست را دوباره فعال کند و خاصیت ارتجاعی و الاستیسیته پوست را همراه با کلاژن‌سازی، احیا ببخشد. از این طریق، پوست‌های افتاده، سفت شده و می‌توانید طی دوره درمانی مشخص تا ۳ ماه، نتیجه نهایی بلفاروپلاستی از طریق پلاسما جت را مشاهده کنید. ایجاد سوختگی یا تغییرات پوستی نیز از این طریق وجود ندارد و تنها با بی‌حسی موضعی می‌توان این عمل را انجام داد. بنابراین در حین بلفاروپلاستی با پلاسما جت امکان ایجاد درد در پوست وجود نخواهد داشت. همچنین لکه‌های پوستی و یا زخم‌های موجود در اثر آکنه نیز از طریق پلاسما جت به راحتی قابل محو شدن هستند.

آیا بلفاروپلاستی با پلاسما جت دردناک است؟

عوارض جانبی و فواید بلفاروپلاستی با پلاسما جت

قطعاٌ برای شما مهم است که با عوارض عمل پلک با پلاسما جت آشنا شوید. تمامی عمل‌های زیبایی اعم از تهاجمی و غیرتهاجمی، دارای یک‌سری عوارض جانبی خاص خود خواهند بود. اما موضوعی که اهمیت دارد این است که عوارض جانبی به وجود آمده، بسیار کم بوده و باعث آزار و اذیت فرد نگردد. از جمله عوارض جانبی بلفاروبلاستی با پلاسما جت عبارتند از:

  1. احساس گرما در طول جلسه درمانی
  2. ایجاد التهاب و قرمزی بعد از درمان با پلاسما جت

عوارض بلفاروپلاستی با پلاسما جت

این مشکلات بسیار ناچیز و قابل چشم‌پوشی بوده و در عرض کمتر از یک هفته به طور کامل برطرف می‌گردند. ناگفته نماند که تمامی کاندید‌های بلفاروپلاستی پلاسما جت باید در انتخاب کلینیک مجهز به دستگاه استاندارد و پزشک متخصص در این زمینه نهایت توجه را داشته باشند چرا که با نادیده گرفتن این موارد باید منتظر بروز تغییراتی در رنگ پوست و ایجاد لکه‌های پوستی، احساس درد، بروز عفونت پوستی، ایجاد آکنه در ناحیه درمان و مواردی از این قبیل باشید. البته با رعایت نکات مراقبتی لازم و توجه به آن‌ها، نیازی به هیچگونه نگرانی از بابت عوارض پلاسما جت نخواهد بود. پلاسما جت پلک یکی از روش‌های درمانی موثر و کم‌عارضه‌ای است که توانسته مورد پسند بسیاری از پزشکان و کاندید‌های انجام بلفاروپلاستی قرار بگیرد.

قیمت بلفاروپلاستی با پلاسما جت

هزینه بلفاروپلاستی با پلاسما جت

هزینه بلفاروپلاستی با پلاسما جت دارای قیمت ثابت و یکسانی نیست و می‌تواند بسته به عوامل متعدد، متفاوت باشد. برای مثال دستمزد پزشک‌ها با یکدیگر در کلینیک‌های مختلف متفاوت است. از طرفی دیگر هزینه درمان با انواع دستگاه‌های پلاسما جت موجود در بازار نیز متفاوت هستند. به این معنا که هر چه دستگاه استفاده شده برای درمان باکیفیت‌تر و‌گران‌تر باشد هزینه انجام بلفاروپلاستی توسط آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود. اگر تصمیم قطعی خود را برای درمان مشکل افتادگی پلک خود به روش پلاسما جت گرفته‌اید، همین حالا با مشاوران زیبایی ما در کلینیک هلیا تماس گرفته و نسبت به کسب اطلاع از هزینه دقیق آن اقدام کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو هلیا و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت بلفاروپلاستی خود مطلع شوید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۷۹۵۴۷ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می‌توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید