آیا عمل ماموپلاستی با درد همراه می باشد؟

آیا عمل ماموپلاستی درد دارد؟

عمل ماموپلاستی یک روش جراحی زیبایی سینه است که باعث کاهش اندازه و وزن سینه های بزرگ و سنگین می شود و از نظر زیبایی شناختی، به ایجاد یک تعادل مناسب و بهتر و متناسب با بدن کمک می کند.

آیا عمل ماموپلاستی با درد همراه می باشد؟

جراح زیبایی با برداشت بافت اضافی سینه، نه تنها می تواند سینه ها را كوچك تر، سبك تر و سفت تر كند، بلكه باعث بهبود تقارن سینه و از بین بردن افتادگی و چین و چروک می شود.

عمل ماموپلاستی چگونه انجام می گیرد؟

ابتدا باید با پزشک مشاوره اولیه برگزار کنید. در طول مشاوره اولیه، می توانید در مورد اهداف تان از این جراحی صحبت کنید. جراح توضیح می دهد که یک عمل جراحی کوچک کردن سینه چه روالی خواهد داشت. هنگامی که جراح اهداف تان را درک کند، ممکن است روش های اضافی یا مرتبط با آن مانند لیفت سینه را هم پیشنهاد بدهد. سپس مرحله بعدی، مرحله جراحی است.

جراحان زیبایی می توانند هنگام انجام عمل ماموپلاستی از چندین روش مختلف جراحی استفاده کنند. اینکه کدام یک از جراحان برای هر فرد از چه روش معینی استفاده کنند، بستگی به آناتومی موجود سینه، نوع و میزان بافتی که باید برداشته شود، دارد.

عمل ماموپلاستی چگونه انجام می گیرد

در موارد خاص، عمل ماموپلاستی با استفاده از لیپوساکشن به تنهایی قابل انجام پذیری است. از مزایای لیپوساکشن برای عمل ماموپلاستی می توان به این موضوع اشاره کرد که یک روش کوتاه تر، تقریبا غیر تهاجمی و با نتایج ماندگار است. با این حال این روش فقط در افراد خاص به نتایج مهم دست یافته است. در صورت داشتن سینه های پرچرب، لیپوساکشن سینه می تواند برایتان مناسب باشد.

جراح پس از ایجاد برش، با استفاده از یکی از تکنیک های گفته شده، بافت اضافی سینه، چربی و پوست را از بین می برد و باعث لیفت سینه و نوک سینه می شود. سپس جراحی به اتمام می رسد و بعد از گذراندن دوران نقاهت، قادر خواهید بود در همان روز به منزل خود بروید تا استراحت کنید.

برای اطلاع از هزینه ماموپلاستی خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02122810089 در ارتباط باشید. و هچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09120687738 تمامی سوالات خود در رابطه با ماموپلاستی و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.

آیا عمل ماموپلاستی با درد همراه می باشد؟

عمل ماموپلاستی که یک روش جراحی ظریف و با دقت است، نیاز به مهارت خاص پزشک دارد. اصولا با توجه به اینکه از روش های بی حسی استفاده می شود، هیچ دردی را در طول جراحی احساس نخواهید کرد.

منظور از عمل ماموپلاستی بدون پروتز چیست ؟

در واقع پزشک عمل جراحی زیبایی سینه، به طور معمول با استفاده از بیهوشی عمومی یا آرام بخش داخل وریدی با بی حسی موضعی، وضعیت متقاضی را پایدار می کند تا هیچ احساس دردی نکند. برای پس از جراحی هم ممکن است پزشک مسکن هایی را تجویز کند که به قطع شدن درد احتمالی کمک می کند

مزایای عمل ماموپلاستی

در حالی که بسیاری از مراجعه کنندگان برای از بین بردن علائم جسمی مانند کمر درد، درد گردن یا شانه، در رفتگی شانه یا احساس ناراحتی در هنگام ورزش، عمل ماموپلاستی را انتخاب می کنند، نباید از مزایا و فواید آرایشی عمل ماموپلاستی هم غافل شد که باعث می شود:

مزایای عمل ماموپلاستی

1. سینه تان خوش فرم تر و سفت تر شود.
  2. کمک می کند جوان تر به نظر برسید.
  3. از زیرپوش ها به راحتی استفاده کنید.
  4. با داشتن سینه های متناسب تر، به اندامی متناسب و جذاب برسید.
  5. می توان نوک سینه ها را کوچک تر کرد که ظاهر سینه ها را جذاب می کند.
  6. لباس شنا، بیکینی و لباس مناسب به نظر برسد و احساس بهتری پیدا کنید.
  7. به تقویت اعتماد به نفس تان کمک می کند.

انتخاب یک جراح زیبایی مخصوص عمل ماموپلاستی

اگر قصد عمل ماموپلاستی را دارید، انتخاب جراح زیبایی مهم ترین تصمیمی است که می توانید انجام بدهید. در حالی که برخی در زمینه جراحی پلاستیک، عمل ماموپلاستی را یک روش ترمیمی می دانند، هدف فرد می تواند متفاوت تر باشد که در متن بالا هم ذکر شد.

باید احساس اطمینان داشته باشید که جراح زیبایی تان می تواند هر دو سینه شما را به اندازه مناسب کوچک کند تا هرگونه ناراحتی ناشی از سینه های بزرگ برطرف شود تا بدن تان طبیعی به نظر برسد.

عمل کوچک کردن سینه در مردان چیست ؟

اطمینان حاصل کنید که جراح زیبایی تان دارای گواهی معتبر است. این گواهی تضمین می کند که پزشک جراحی زیبایی سینه آموزش دیده و باتجربه است. یک نکته مهم دیگر، این است که اکثر پزشکان باتجربه و ماهر در کلینیک های معتبر فعالیت می کنند. برای مثال اکثر کلینیک های معتبر ایران در شهر تهران قرار دارند بنابراین، تشخیص اینکه کدام پزشکان در کدام کلینیک ها می توانند مشکلات شما را رفع کنند، سخت نخواهد بود.

چه کسانی می توانند عمل ماموپلاستی را انجام بدهند؟

بهترین کاندیداها کسانی هستند که نیاز به کوچک کردن جزئی یا معمولی در اندازه سینه هایشان دارند. حتی افرادی که از چربی بیش از حد در ناحیه سینه احساس نارضایتی دارند، گزینه مناسبی به حساب می آیند.

مراقبت های پس از عمل ماموپلاستی

از آنجا که ماموپلاستی هم باعث رفع مشکلات روانی و عاطفی و هم باعث بهبود ظاهر فرد می شود، می تواند یکی از محبوب ترین روش های جراحی زیبایی نام بگیرد. افراد باید ویژه ای به مراقبت های پس از ماموپلاستی کنند چون در سایه رعایت این موارد می توانند لباس های مورد علاقه شان را دوباره بپوشند و اعتماد به نفس داشته باشند.

مراقبت های پس از عمل ماموپلاستی

در دو روز اول پس از انجام عمل ماموپلاستی، ممکن است احساس درد شدید کنید. میزان زمان لازم برای بهبودی از عمل ماموپلاستی به میزان سلامت بدن و روش های به کار رفته در جراحی بستگی دارد. در همان روز جراحی قادر خواهید بود قدم بزنید؛ اگرچه در طی 24 ساعت اول باید استراحت کنید. همچنین ممکن است چند روز بعد از عمل، مجاز به دوش گرفتن نباشید.

اکثر افراد احساس می کنند که بعد از گذشت 1 هفته و بازگشت به رانندگی و محل کار، دیگر نباید از داروهای ضد درد استفاده کنند. جراح زیبایی معمولا توصیه می کند حداقل 3 تا 4 هفته قبل، پیش از شروع تمرینات و کارهای سنگین روزمره، پیاده روی کنید چون این کار کمک می کند تا جای بخیه به درستی بهبود پیدا کند. رعایت نکات و توصیه های جراح زیبایی در مورد فعالیت بعد از عمل ماموپلاستی، بسیار ضروری است.

میزان اثرات ماموپلاستی بر بدن چیست ؟

درک این نکته ضروری است که برای رسیدن به نتایج مناسب و نهایی، مدتی طول خواهد کشید. ورم، درد و حس سوزن سوزن پس از عمل سینه طبیعی است. در دوران داشتن ورم های اولیه، سینه ها طبیعتا بزرگتر به نظر می رسند که گذرا است.

علاوه بر این، سینه های افراد با یکدیگر متفاوت هستند و اغلب سرعت بهبودی شان متفاوت است، بنابراین احتمال دارد در طی چند ماه اول بهبودی، متوجه عدم تقارن شوید که جای نگرانی ندارد. بعد از گذشت زمانی در حدود 2 تا 3 ماه، کم کم شاهد نتایج اصلی خواهید شد اما بین 6 تا 12 ماه طول می کشد تا بهترین و اصلی ترین نتایج را ببینید.

آیا عمل ماموپلاستی نتایجی دائمی و ماندگار دارد؟

بعد از عمل ماموپلاستی، می توانید انتظار داشته باشید تا مدت طولانی، دارای سینه هایی کوچک و سبک تر بشوید. از آنجا که هیچ چیز نمی تواند روند طبیعی پیری را متوقف کند، سرانجام سینه های شما دوباره شروع به شل شدن و افتادگی خواهند شد.

باید با علم به این موضوع که ماموپلاستی دائمی و ماندگار نیست، به سراغ این جراحی بروید اما می توان این اطمینان را داد که تا زمان ورود به مرحله پیری، این سینه های خوش فرم همیشه در این حالت باقی خواهند ماند.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی هلیا ” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از هزینه ماموپلاستی خود مطلع شوید. جهت مشاوره با شماره 02122810089 تماس بگیرید.

ماموپلاستی