کاشت مو از موهای بدن؛ گزارشی از نتیجه موفقیت آمیز برداشت مو از بدن

پیوند موی طبیعی با استفاده از موهای بدن

وقتی که صحبت از کاشت مو می‌شود داشتن یک بانک موی مناسب و پرپشت از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. حال گاهی اوقات افراد ممکن است بانک موی مناسبی نداشته باشند. در چنین شرایطی خدمات کاشت موی بدن می‌تواند مفید باشد و نتایج بی‌نظیری را به همراه داشته باشد. کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی هلیا این خدمات را با جدیدترین تجهیزات روز دنیا به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای کاشت موی خود با تراکمی بالا استفاده کنید.

اینفو کاشت مو با موی بدن

مرحله به مرحله کاشت مو با استفاده از موی بدن

در ادامه مراحلی که باید برای پیوند موی بدن طی کنید را در یک جدول به طور کامل برای شما توضیح داده‌ایم:

مراحلتوضیحات
انتخاب کلینیک معتبردر اولین قدم باید یک کلینیک معتبر را انتخاب کنید. اعتبار، تجربه و تخصص یک کلینیک از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. معمولاً نتایج کاشت مو از طریق بدن به طور مستقیم با میزان تخصص و اعتبار کلینیکی که انتخاب می‌کنید در ارتباط خواهد بود.
شرکت در جلسه مشاورهبعد از انتخاب کلینیک شما باید در یک جلسه مشاوره شرکت کنید. در این جلسه تعیین خواهد شد که خط رویش شما از چه نقطه‌ای باشد، بانک موی انتخابی از کدام نقطه از بدن بوده و در نهایت چه تعداد فولیکول‌ برای کاشت مورد نیاز است.
بی‌حسی بانک مودر ادامه بانک موی شما باید بی‌حس شده و آماده برداشت فولیکول‌ها خواهد شد.
برداشت فولیکول‌هادر این مرحله از انتقال موی بدن پزشک متخصص با استفاده از دستگاه‌های مخصوص اقدام به برداشت فولیکول‌های مو کرده و آنها را در محفظه‌ای نگهداری می‌کند.
کاشت گرافت‌هادر گام بعدی با استفاده از تیغ‌های مخصوص برش‌هایی در ناحیه طاس یا کم‌موی سر ایجاد شده و به این ترتیب گرافت‌های برداشته شده در ناحیه مربوطه کاشته می‌شوند.
پانسمان نهاییدر نهایت پانسمان نهایی صورت گرفته و جلسه پیوند موها به اتمام می‌رسد.

برای اطلاع از هزینه کاشت مو خود می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملاً رایگان از طریق شماره ۰۲۱۷۹۵۴۷ در ارتباط باشید. و هچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره ۰۹۱۲۲۵۰۲۰۵۰ تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت مو و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.

کاشت موی با موی بدن

آیا کاشت مو از موهای بدن امکان پذیر است؟

بله با توسعه متدها و ابزارهایی که برای ترمیم مو با موی بدن استفاده می‌شوند این امکان فراهم شده تا زیباجویانی که دارای بانک موی مناسبی در قسمت سر خود نیستند بتوانند از موی بدن خود به‌ عنوان بانک مو استفاده کنند. این روش می‌تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  1. خط رویشی کاملاً طبیعی که باعث افزایش زیبایی ظاهری شما می‌شود.
  2. امکان کاشت با تراکمی بسیار بالا
  3. دوران نقاهت کوتاه
  4. به جا نماندن جای هیچ‌گونه زخمی روی بدن یا سر
  5. امکان برگشت به فعالیت‌های روزمره در مدت زمانی کوتاه

آیا کاشت مو از موهای بدن امکان پذیر است

تفاوت کاشت مو با موی سر و موی بدن

وقتی که شما موی سر را به‌عنوان بانک مو انتخاب می‌کنید تفاوت‌هایی با زمانی که موی بدن را برای بانک مو انتخاب می‌کنید وجود خواهد داشت. بررسی این تفاوت‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید انتخاب درست‌تری داشته باشید:

  1. برداشت گرافت‌ها از قسمت موی سر این امکان را به وجود می‌آورد که گرافت‌های چندتایی برداشته شوند و این در حالی است که در قسمت موی بدن معمولاً چنین امکانی وجود نخواهد داشت.
  2. ضخامت موهای بدن در بیشتر موارد کمتر از موهای سر است.
  3. جنس موهای بدن گاهی اوقات ممکن است با موهای سر متفاوت باشد. برای مثال موهای سر شما ممکن است صاف و لخت بوده و موهای بدن فر باشند.
  4. تراکم مو در بانک موی بدن معمولاً کمتر از موی سر خواهد بود.

نحوه برداشت مو از بدن برای کاشت مو چگونه است ؟

برای پرپشت کردن مو با موی بدن نیازمند این خواهید بود که فولیکول‌های مو را از ناحیه بدن خود بردارید. برای این کار هلدرهایی استفاده می‌شوند که معمولاً به‌صورت الکتریکی عمل می‌کنند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا دقت آنها به میزان زیادی افزایش پیدا کند. این هلدرها قادر خواهند بود که فولیکول‌های مورد نیاز را به‌صورت تکی از روی بدن شما برداشته و آنها را آماده کاشت در ناحیه سر کنند.

دوران بهبودی پس از کاشت مو با موی بدن

فرقی ندارد که از کدام مورد از روش های کاشت مو از بدن استفاده کنید. در هر صورت باید توجه کنید که دوران بهبودی نقشی کلیدی در موفقیت فرایند پیوند موها و رشد آنها خواهد داشت. از جمله نکاتی که در این زمینه باید به آنها دقت کنید عبارت‌اند از:

  1. تا مدت زمان یک هفته موهای خود را شستشو ندهید. البته این مدت ممکن است کمتر شود که این موضوع بستگی به نظر پزشک متخصص خواهد داشت.
  2. تا سه هفته الی یک ماه بعد از کاشت مو از بدن نیازمند این خواهید بود که فعالیت شدید نداشته باشید. این موضوع شامل ورزش کردن نیز می‌شود.
  3. به هیچ وجه فولیکول‌های موی خود را تحریک نکنید. خاراندن یا دستکاری آنها معمولاً باعث آسیب رسیدن به فولیکول‌های موی شما خواهد شد.
  4. تا ۱۵ روز بهتر است از شانه کردن موهایی که به ‌تازگی کاشته شده‌اند خودداری کنید.
  5. سعی کنید به طور مستقیم در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  6. از فشار آوردن به گرافت‌های کاشته شده (برای مثال قراردادن کلاه روی سر) خودداری کنید.

موی کدام نواحی بدن برای کاشت مو مناسب است؟

یکی از مزایای بسیار مهم کاشت موی بدن این است که می‌توان مناطق مختلف بدن را به‌ عنوان بانک مو انتخاب کرد. برای مثال شما می‌توانید موهای ریش، سینه، شکم و اطراف ناف یا حتی موهای موجود در ناحیه بازوها را به‌عنوان بانک موی خود انتخاب کنید. از طرف دیگر امکان کاشت ترکیبی از این نواحی نیز وجود دارد. البته این به شرطی است که پزشک متخصص نظر مثبتی درباره این موضوع داشته باشد.

بانک موی مناسب جهت کاشت مو

بانک موی مناسب جهت کاشت مو

پیدا کردن بانک موی مناسب برای کاشت موها همیشه می‌تواند کاری سخت و دشوار باشد. روش‌های قدیمی و حتی مدرن همگی نیازمند بانک موی مناسبی هستند. کاشت مو از سینه یا سایر نقاط بدن تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرده است. به این ترتیب شما حتی اگر بانک موی مناسبی در ناحیه سر خود نداشته باشید هم می‌توانید اقدام به پیوند موهای خود کنید. البته تمامی این موارد به شرطی است که اولاً روش درستی را برای کاشت انتخاب کرده و سپس به دنبال یک کلینیک معتبر برای انجام این کار باشید.

استفاده از موهای بدن جهت کاشت مو

وقتی که صحبت از مزایا و معایب کاشت مو از بدن می‌شود باید توجه کرد که عوامل خاصی روی موفقیت این تکنیک پیوند مو تاثیرگذار خواهند بود. این عوامل شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. میزان شباهتی که بین فولیکول‌های بدن و سر شما وجود دارد.
  2. این‌که آیا ناحیه اهداکننده مو دارای تعداد گرافت‌های لازم هست یا خیر؟
  3. آیا فولیکول‌های ناحیه اهداکننده طول مناسبی دارند یا خیر؟
  4. میزان تراکم موجود در ناحیه اهداکننده

تمامی این موارد در جلسه مشاوره کاشت مو بررسی شده و نتیجه آن به شما در همان جلسه اعلام می‌شود. به این ترتیب می‌توانید بررسی کنید که آیا این متد برای شما مناسب هست یا نه؟ استفاده از موهای بدن جهت کاشت مو تا چه اندازه مفید واقع خواهد شد؟

استفاده از موهای بدن جهت کاشت مو تا چه اندازه مفید واقع خواهد شد؟

کاشت مو از موهای بدن و سایر نقاط بدن در آزمایشات مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته و نشان داده است که می‌تواند به‌عنوان یک تکنیک جذاب برای کاشت مو به شمار بیاید. از طرف دیگر تجربیات موفقی که در این زمینه در کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی هلیا انجام شده‌اند نیز نشان می‌دهند که افراد می‌توانند با خیالی راحت از این تکنیک استفاده کنند.
برای این‌که زیباجویان بتوانند بهترین نتیجه را از کاشت موی بدن روی سر دریافت کنند حتماً باید به توصیه‌های پزشک متخصص نیز توجه داشته باشند.

کاشت مو از موهای بدن برای چه کسانی مناسب است؟

گروه‌های مختلفی از افراد می‌توانند از کاشت موی بدن استفاده کنند. این گروه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. افرادی که به دلیل سوختگی سطحی بخش زیادی از موهای خود را از دست داده و بانک موی مناسبی برای کاشت ندارند.
  2. آن دسته از زیباجویانی که به علت تصادف موهای خود را از دست داده‌اند.
  3. مراجعانی که اقدام به شیمی‌درمانی کرده و به این علت موهای خود را از دست داده‌اند نیز می‌توانند از این تکنیک استفاده کنند.
  4. تمامی زیباجویانی که بانک موی مناسبی ندارند و به دنبال این هستند تا پیوند موهای خود را انجام دهند.

نتایج حاصل از پیوند مو از بدن

نتایج نهایی حاصل از کاشت مو با موی بدن

کاشت مو از بدن به سر نیازمند این است که شما صبر کافی داشته باشید. به طور کلی پیوند مو خدماتی نیست که بتواند در کمترین زمان ممکن به شما نتیجه دهد. برای این‌که بتوانید نتیجه نهایی آن را مشاهده کنید نیازمند این هستید که یک بازه زمانی ده ماهه تا یک ساله را طی کنید. در ماه اول شما با ریزش موهای کاشته شده مواجه شده و بعد از سه ماه رشد مجدد موهای شما آغاز خواهد شد. در ادامه این موها ضخیم‌تر شده و رشد می‌کنند تا به ضخامت کافی برسند.

آزمایشات لازم برای کاشت مو با موی بدن

پیش از کاشت مو از ریش و بدن نیازمند این خواهید بود که برخی از مراحل را طی کنید. یکی از مهم‌ترین این مراحل انجام آزمایشات لازم برای طی شدن این فرایند است. این آزمایشات شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. آزمایش‌های مربوط به شمارش سلول‌های خونی که با نام CBC نیز شناخته می‌شود.
  2. بررسی فاکتورهایی که روی انعقاد خون شما تاثیرگذار هستند.
  3. بررسی میزان مقاومت و سیستم ایمنی بدن
  4. بررسی ویروس‌های فعالی که ممکن است در بدن مراجع وجود داشته باشند.
  5. بررسی میزان فشار خون با آزمایشات مخصوصی که وجود دارند.
  6. بررسی میزان قند خون

قیمت پیوند مو با موی بدن

هزینه کاشت مو با موی بدن در کلینیک هلیا

یکی از دغدغه‌های اساسی زیباجویان برای کاشت موی بدن مسائل مربوط به هزینه انجام این کار است. این هزینه به عوامل و فاکتورهای زیر بستگی خواهد داشت:

  1. میزان معتبر بودن و تجربه کلینیکی که برای کاشت انتخاب کرده‌اید.
  2. روش انتخابی برای پیوند موها
  3. تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت
  4. ناحیه‌ای که برای برداشت فولیکول‌های مورد نیاز از بدن انتخاب می‌شود
  5. تجهیزات و دستگاه‌های انتخابی برای کاشت

اگر قصد دارید اطلاعات دقیق‌تری درباره این هزینه‌ها به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم حتماً با کارشناسان کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی هلیا تماس گرفته و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

سخن پایانی

کاشت موی بدن یکی از روش‌های پرطرفدار برای پیوند مو به شمار می‌آید که به افراد اجازه می‌دهد بدون داشتن بانک موی مناسب بتوانند موهای خود را ایمپلنت کنند. این تکنیک امکان کاشت موها از نواحی مختلف بدن مانند ریش، سینه و … را فراهم می‌کند. در صورتی که شما هم تمایل به انجام این کار دارید باید بدانید که کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی هلیا با تجربه و سابقه کاری بالا در این زمینه به شما کمک می‌کند تا بتوانید موهای خود را بکارید.

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو هلیا و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت کاشت مو خود مطلع شوید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۷۹۵۴۷ تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان می‌توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین بهره‌مند شوید. کاشت مو و ابرو در این کلینیک توسط پزشک مطرح کشور دکتر حمیدرضا خراسانی صورت می‌گیرد.

منابع :

injertocapilar

۲ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۵سالمه و کل صورتم ریش در آورد الا یک بخش های خاصی که اونام دارن کم کم در میان اما برخلاف تمامی هم سن و سالام یه موضوع هست که خیلی اذیتم میکنه و اونم اینه که یه طرف صورتم پر تر مو در میاد و یه طرف کمتر و اینکه اون طرفی که پر تر در میاد اصلا نحوه اومدنش با اون طرف متفاوت و انگار اون یک شکل خاص داره و این یک شکل خاص و اون طرف به طرف پایین اما کشیده طرف گوش در میاد اما طرف دیگه که کم پشت در میاد فقط به طرف پایین در میاد کلا این موضوع خیلی اذیتم میکنه و بقیه هم سن و سالام اصلا اینطوری نیست و هر دو طرف صورتشون به یک شکل ریش در میاد میشه یه راهنمایی کنید بگید مشکل از چیه حتی با گذشت زمان هم که فکر میکردم پر تر میشه اونطرف و مثل همین طرف میشه هم نشد اگه نیاز به عمل هم باشه انجام میدم فقط خواهشا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید