عمل زیبایی ماموپلاستی کاهنده چیست ؟

امروزه از جمله روش هایی که برای کاهش سایز سینه های افرادی که به دلایل مختلفی از جمله احساس درد در نواحی شانه و گردن رنج می برند روش ماموپلاستی کاهنده می باشد که طرفداران ویژه ای برای این روش در دنیای امروز پیدا شده است.

برای اطلاع از هزینه ماموپلاستی خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02122810089 در ارتباط باشید. و هچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09120687738 تمامی سوالات خود در رابطه با ماموپلاستی و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.

عمل زیبایی ماموپلاستی کاهنده چیست

در کشورمان ایران این عمل به لطف وجود پزشکان با تجربه و دارای مهارت به راحتی انجام می شود و افراد می توانند با کسب اطلاعات کافی و مناسب از این روش برای کاهش سایز سینه خود بهره برده و مشکل خود را با استفاده از این روش رفع کنند.

عمل زیبایی ماموپلاستی چیست و چگونه انجام می شود؟

عمل زیبایی ماموپلاستی نوعی از عمل های زیبایی بوده و در ناحیه سینه کاربرد دارد و افراد از این روش برای زیبایی سینه های خود استفاده می کنند.

این روش معمولا برای کاهش سایز سینه توسط زنان استفاده می شود و امروزه جز پر طرفدار ترین روش ها برای کاهش سایز سینه می باشد که به دلیل به روز و پیشرفته بود این اتفاق افتاده است.

عمل زیبایی ماموپلاستی چیست و چگونه انجام می شود؟

این عمل در کلینیک های مختلف و توسط پزشکان متخصص در زمینه جراحی سینه انجام می شود. طریق انجام عمل به این صورت است که ابتدا بی هوشی صورت می گیرد که در این مورد باید بگوییم ماموپلاستی بدون استفاده از بی هوشی صورت نمی گیرد و افرادی که بنا بر هر دلیلی نمی توانند مورد بی هوشی قرار گیرند نباید از جراحی سینه خود را انجام دهند.

در مرحله ی دوم پزشک متخصص در زمینه ماموپلاستی کاهنده از نواحی که کمترین دید را دارا می باشد برش هایی را برای خارج کردن بافت هایی چربی به وجود می آورد تا بتواند برای انجام عمل ماموپلاستی به صورت کاملا طبیعی و بدون داشتن هیچ مشکلی اقدام به اصلاح و کاهش سایز سینه های فرد بیمار کرده و آن را به اتمام برساند.

میزان اثرات ماموپلاستی بر بدن چیست ؟

مرحله ی بعدی برای انجام عمل ماموپلاستی پس از ایجاد برش و برداشت بافت های چربی بستن ناحیه های برش زده می باشد که توسط پزشک متخصص انجام می شود.

جای این برش معمولا به جای می ماند اما پس از عمل می توان تا حدی جای آن ها را از بین برد و باید این نکته را بدانید که جای این زخم ها مشخص نیست و در ناحیه های خارج از دید به وجود می آیند.

آیا ماموپلاستی یک عمل زیبایی است یا درمانی؟

برای اینکه به این سوال یعنی درمانی و یا زیبایی بودن عمل ماموپلاستی اشاره کنیم باید در ابتدا مشخص شود که فرد بیمار به چه دلیل اقدام به جراحی سینه های خود می کند و سپس گفت که عمل جراحی سینه زیبایی است و یا درمانی برای مثال عمل ماموپلاستی کاهنده برای کاهش سایز سینه و همچنین رفع درد های ناشی از آن در ناحیه های گردن و شانه انجام می شود.

بنابراین می توان گفت که ماموپلاستی کاهنده هم می تواند جنبه درمانی و هم جنبه ی زیبایی داشته باشد. بسته به خواسته ی افراد این عمل می تواند هم جنبه ی زیبایی و هم درمانی داشته باشد و یا حتی یکی از این ویژگی را با توجه به خواسته ی فرد داشته باشد.

چه کسانی باید ماموپلاستی کاهنده انجام دهند؟

عمل ماموپلاستی برای افرادی که از سینه های خود به دلیل بزرگ بودن بیش از حد آن و یا متناسب نبودن آن با فیزیک بدنی خود به دلیل بزرگی آن ها رضایت ندارند انجام می شود این برای افراد با هدف تناسب سینه های فرد با بدن خود پس از عمل اغلب صورت می گیرد و معمولا نتایج خوبی را هم در بر دارد و فرد از انجام آن ابراز رضایت می کند.

چه کسانی باید ماموپلاستی کاهنده انجام دهند؟

همچنین افرادی که به دلیل بزرگی سینه های خود درد های زیادی را در ناحیه هایی چون شانه و گردن خود احساس می کنند که این درد ناشی از سینه های بیش از حد بزرگ می باشد و افراد باید برای درمان این درد ها سینه های خود را مورد جراحی قرار داده و این درد را از بین ببرند جراحی ماموپلاستی کاهنده برای درمان این درد ها در این نواحی به کار می رود.

عمل ماموپلاستی مناسب چه افرادی می باشد؟

نتایج ماموپلاستی کاهنده دائمی است؟

برای اینکه از عمل جراحی سینه ی خود نتایج دائمی بگیرید باید به نکاتی که پس از عمل توسط پزشک برای شما ارائه خواهد شد توجه ویژه ای داشته باشید؛ زیرا این نکات بسته به تلاش شما برای انجام آن ها می توانند به طور کامل و یا اصلا انجام شوند که در این صورت می توان نتایج عمل ماموپلاستی را تخمین زد و بر حسب مراقبت های بعد از ماموپلاستی شما نتایج را ارائه کرد.

نتایج ماموپلاستی کاهنده دائمی است؟

این مراقبت های پس از عمل را می توان عدم مصرف مشروبات الکلی و همچنین عدم استفاده از دخانیات خواند و گفت که در صورت استفاده نکردن از این این دو می توانید نتایج دائمی در کنار دیگر نکات از جمله نوشیدن مایعات بیش تر نسبت به قبل و همچنین ثابت نگه داشتن وزن خود اشاره کرد که این نکات جز مهم ترین نکات برای مراقبت های پس از عمل می باشد.

انجام این مراقبت ها برای فرد ضرورت های خاصی دارد و فرد باید این مراقبت ها را انجام دهد. پس از اتمام جراحی سینه فرد برای گرفتن نتایج دائمی باید دستوراتی را که توسط پزشک متخصص برای وی ارائه می شود انجام داده و انجام این مراقبت های پس از عمل را جدی بگیرد و تمام تلاش خود را برای انجام آن ها به بهترین شکل ممکن به عمل بیاورد.

عوارض جانبی ناشی از ماموپلاستی و راه های مقابله با آن

هر عمل جراحی پس از انجام دارای عوارضی می باشد که عمل جراحی سینه نیز از این عوارض برخوردار می باشند. یکی از عوارضی که می توان برای آن نام برد بی حسی در ناحیه ی سینه می باشد که ممکن است افراد به آن مبتلا شوند؛ اما باید این نکته ذکر شود که مقدار این بی حسی می تواند کم یا زیاد باشد که قبل از عمل پزشک متخصص ماموپلاستی می تواند درباره ی این موضوع اطلاعات دقیقی برای شما ارائه کند.

زمان مناسب عمل ماموپلاستی چه زمانی می باشد؟

از دیگر عوارضی که می توان برای عمل زیبایی ماموپلاستی در نظر گرفت عدم تقارن سینه ها می باشد که ممکن است برای افراد اتفاق بیوفتد.

بهترین راه مقابله با اتفاق افتادن این موضوع انتخاب یک پزشک متخصص ماموپلاستی با تجربه و دارای مهارت می باشد زیرا کسی که عمل را انجام می دهند تاثیر مستقیم بر روی تقارن سینه ها دارد و می تواند مانع از اتفاق افتادن هر گونه مشکل شود.

عوارض جانبی ناشی از ماموپلاستی و راه های مقابله با آن

از نکات دیگری که در رابطه با عوارض عمل ماموپلاستی (mammoplasty) می توان ارائه کرد این است که در این عمل از بی هوشی استفاده می شود که ممکن ات برخی با آن مشکلی نداشته باشند اما ممکن است که برخی افراد با این موضوع در حین عمل دچار مشکل شود که باعث به وجودآمدن مشکلات و استرس و نگرانی هایی برای فرد بیمار شود و عمل وی را با مشکلاتی رو به رو سازد.

عفونت و خون ریزی پس از عمل از دیگر مواردی است که باید به آن اشاره کرد و گفت که نباید از دارو هایی مانند آسپرین به دلیل افزایش خون ریزی و عفونت استفاده کرد. افراد نباید نسبت به این حساسیت و عفونت واکنش منفی داشته باشند زیرا تا حدودی این عفونت و خون ریزی ها عادی می باشد.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی هلیا ” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت ماموپلاستی خود مطلع شوید. جهت مشاوره با شماره 02122810089 تماس بگیرید.

ماموپلاستی